Ιστορία της παλέτας

Μετακινεί ολόκληρη την οικονομία, δεν μετράει χρυσό, αλλά είναι άγρια ​​παραποιημένο. Ξέρετε τι είναι;

Αυτή η σχεδόν δίκαιη εφεύρεση έχει σχεδόν ανατρέψει ολόκληρη την παγκόσμια οικονομία, φέρνοντας επανάσταση στην εφοδιαστική, αλλά και επηρεάζοντας τον σχεδιασμό του εξοπλισμού μεταφοράς και των εμπορευμάτων. Και φυσικά, οι Γάλλοι εξακολουθούν να είναι ενθουσιασμένοι γι 'αυτό.

Εμείς δεν θα σκεφτόταν, η παλέτα παίζει ποιο ρόλο - αυτό είναι το πρώτο αντικείμενο είναι απλό - τα στην ιστορία των logistics προϊόντων είναι ένας σημαντικός παίκτης, που επιτρέπει την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση των προϊόντων. Σχεδόν δεν υπάρχουν αντικείμενα ή συσκευές του χρήστη στο περιβάλλον μας, που είναι - ή τουλάχιστον συστατικά, τα μέρη της ή των πρώτων υλών - αυτό δεν θα είχε παραδοθεί τουλάχιστον μία φορά για να πάρει γρήγορα και με ασφάλεια σε εμάς, τους καταναλωτές.

Στοίβα την κούπα

Ο σουηδικός κολοσσός της IKEA είναι ένα κλασικό παράδειγμα πόσο σημαντικό είναι το μέγεθος των παλετών σήμερα στην εφοδιαστική. Οι κούπες του ΙΚΕΑ, σχεδόν όλοι γνωστοί, χρειάστηκε να επανασχεδιαστούν τρεις φορές στους σχεδιαστές, κατόπιν αιτήματος της διοίκησης, και τους δόθηκε το τελικό σχήμα. Αλλά όχι λόγω της αμήχανη αλιευμάτων καφέ ή μια ομάδα εστίασης δυσαρέσκεια: αποδείχθηκε ότι μια παλέτα μπορεί να κρατήσει μόνο 864 προϊόντα, ενώ η εκ νέου προγραμματισμό του 2200. Με 60 τοις εκατό εξοικονόμηση στο κόστος μεταφοράς.

Αν και είναι καθαρή σύμπτωση, η εκπληκτική καριέρα της παλέτας EUR οφείλεται επίσης σε Σουηδούς "σχεδιαστές", συμπεριλαμβανομένων των αδελφών Svensson, Ivar και Toren, εμπνευσμένοι από τα κιβώτια που χρησιμοποιούνται στη μεταφορά φρούτων. Αλλά μην βαρεθείτε τόσο πολύ στην ιστορία ...

Ήδη στην αρχαία Αίγυπτο;

Σύμφωνα με ορισμένες ουγγρικές πηγές, τα ζυμαρικά χρησιμοποιήθηκαν στην αρχαιότητα, αν και δεν βρέθηκαν σαφή στοιχεία για αυτό. (Θεωρούμε ότι είναι πιο πιθανό ότι μπορείτε απλά να συγχέονται με τους όρους στα αγγλικά ως την παλέτα και Pallett λέξεις είναι πολύ παρόμοια. Στην αρχαία Αίγυπτο πραγματικά θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις παλέτες, αλλά ήταν οβάλ πλάκα χρησιμοποιείται για την ανάμιξη χρωμάτων στο μάτι). Είναι βέβαιο ότι η εφοδιαστική - σε ένα στοιχειώδες επίπεδο - εμφανίστηκε αυτή τη στιγμή όταν οι έμποροι εκείνη τη στιγμή έστειλαν τα προϊόντα τους στον προορισμό τους με δικά τους έξοδα με πλοίο. Από την άλλη πλευρά, είναι γεγονός ότι οι τακτικές παλέτες χρησιμοποιήθηκαν τον 19ο αιώνα.

Η αρχή της διαδοχής

Η πραγματική πρόοδος είναι η εξάπλωση των πετρελαιοκίνητων περονοφόρων οχημάτων που εφευρέθηκαν το 1937 και του ΙΙ. Παγκόσμιος Πόλεμος. Η Dr. Erna Risch, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου, δήλωσε ότι ίσως η μεγαλύτερη καινοτομία στον δεύτερο κόσμο να καίει ήταν η χρήση παλετών εκτός από τα φορτηγά. Από την αμελητέα ποσότητα παλετών χρειαζόταν ξαφνικά δεκάδες εκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης προσφοράς του Ειρηνικού Ωκεανού. Ο πόλεμος είναι μια "ευχαριστία" σε κάθε παλέτα που μπορεί να ανατραπεί από οποιαδήποτε πλευρά, κάτι που αποτελεί καινοτομία του Norman Cahners, αξιωματικού του Ναυτικού των ΗΠΑ. Αυτή η μικρή αλλαγή έχει μειώσει κατά το ήμισυ τον χρόνο φόρτωσης. Οι Ηνωμένες Πολιτείες - κατ 'εξαίρεση - δεν αντιμετώπισαν πολύ καλά τα συσσωρευμένα πολύτιμα μέσα μετά τον πόλεμο: 60.000 παλέτες και πολλά φορτηγά έφυγαν στην Αυστραλία ως ένα είδος ειρήνης. Είχαν την ευκαιρία να το πράξουν, καθώς η κυβέρνηση δημιούργησε μια εταιρεία κατασκευής και διανομής παλετών (CHEP ) το 1945 , η οποία σήμερα έχει πάνω από το 90% της αγοράς των παλετών στο εξωτερικό.

Παζλ αντί για ομοιόμορφα μεγέθη

Μέχρι το 1961, καθώς δεν υπήρχαν πανομοιότυπες παλέτες στην Ευρώπη, κάθε φόρτωση, είτε στο αεροπλάνο είτε σε ένα τρένο, ήταν σαν ένα τεράστιο παζλ, το οποίο, φυσικά, δεν ήταν πολύ αποτελεσματικό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Ευρωπαϊκή Ένωση Σιδηροδρόμων (UIC) ανέθεσε να εισαγάγει έναν τυποποιημένο κοινό τύπο παλετών, ο οποίος τελικά κέρδισε η γνωστή τώρα παλέτα EUR που σχεδίασε ο Svensson. Αυτό ήταν ισχυρότερο, ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό από τον Αμερικανό. Χάρη στην τυποποίηση, ο χρόνος φόρτωσης έπεσε στο ένα δέκατο, οπότε η επιτυχία του έγινε σύντομα γνωστή και οι μεγάλοι κατασκευαστές άρχισαν να χρησιμοποιούν την ενοποιημένη παλέτα σε εκπληκτικό ρυθμό. Σήμερα, τα φορτία φορτοεκφόρτωσης έχουν σχεδιαστεί για να φιλοξενήσουν δύο κανονικές παλέτες, προσαρμόζοντας το εσωτερικό των πλοίων και των εμπορευματοκιβωτίων, αλλά ακόμη και η πλατφόρμα συλλογής είναι κατάλληλα διαστασιολογημένη. Οι σχεδιαστές θα πρέπει επίσης να θεωρούν αυτό το πρότυπο ως τυπική μονάδα κατά το σχεδιασμό βάσεων αποθήκης.Η σημασία των παλετών επιβεβαιώνεται και από τον Nikola Szuha,συντονιστή εξυπηρέτησης πελατών της Raben Trans . «Τα κατεργασμένα προϊόντα από περισσότερο από 95 τοις εκατό των αγαθών παλέτας, αλλά θεωρώντας ότι ασχολούνται με τη μεταφορά στο σύστημα συλλογής, με περιστασιακές εξαιρέσεις. Ένας μακρύς σωλήνας 6 μέτρων, συναρμολογούνται ποδήλατο ή 2 μέτρα χ 4 μέτρα τα συναρμολογημένα ράφια δεν μπορεί να τεθεί σε παλέτες»

Προσοχή είναι σφυρηλατημένη!

 

Δεδομένου ότι χρειάστηκαν ξαφνικά πολλές παλέτες, εμφανίστηκε η ασθενέστερη ποιότητα, που τυπικά χύθηκε πλαστά. Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα των κατόχων των εμπορικών σημάτων ευρώ, οι σιδηρόδρομοι έχουν δημιουργήσει ένα ξεχωριστό ευρωπαϊκό οργανισμό τυποποίησης, η οποία ήταν υπεύθυνη για τη συνεχή επιτήρηση της αγοράς, και να χορηγούν άδεια μόνο για τη γνωστή σφραγίδα. Οι παλέτες EUR είναι σήμερα οι πιο διαδεδομένοι τύποι στον κόσμο, περίπου 450-500 εκατομμύρια παλέτες βρίσκονται σε κυκλοφορία. «Κατά κάποιο τρόπο, το έκανε πολύ πιο εύκολη τη ζωή των φορέων παροχής υπηρεσιών logistics στην παλέτα, αλλά, λαμβάνοντας υπόψη ότι απαιτείται η αντικατάσταση παλέτες ευρώ, έτσι ώστε να επιστρέφουν και η διοίκηση σημαίνει επίσης πρόσθετη εργασία, για να μην αναφέρουμε την ποιότητα των παλετών υποκειμενική εκτίμηση του» - λέει ο Raben εμπειρογνώμονας. "Το μέγεθος δεν θα αλλάξει στο εγγύς μέλλον, αλλά η πρώτη ύλη είναι ήδη εφικτή. Πιστεύουμε ότι δεν είναι απαραίτητο να σταματήσει παλέτες από ξύλο, και εμείς δεν θα εκπλαγούμε εάν στο μέλλον περισσότερο χώρο θα κερδίσει σε ένα σκληρό πλαστικό ή χαρτόνι παλέτες. Το κόστος παραγωγής τους, η διάρκεια ζωής τους και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους είναι αποφασιστικής σημασίας. "

Τέσσερις παλέτες

 

Παρά τις προσπάθειες ενοποίησης, υπάρχουν σήμερα τέσσερις τύποι. Τα πάντα εκκεντρικά γαλλικά και αγγλικά φυσικά δεν προσχώρησαν στην ουρά, έχουν τη δική τους παλέτα.

Παλέτες EUR Οι παλέτες

Standard EUR κατασκευάζονται σύμφωνα με τα πρότυπα UIC * 435-2. 

Μέγεθος: 800 x 1200 mm Χωρητικότητα: 1500 kg

Αμερικανική

διανομή παλετών Πρώτα απ 'όλα στη Βόρεια Αμερική, μπορούμε να συναντήσουμε αυτές τις υπερπόντιες αποστολές. 

Μέγεθος: 48 "x 40" (1010 + 1210 mm) Χωρητικότητα: 1500 kg

Γαλλικές παλέτες

Συνήθως χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αποσκευών. 

Μέγεθος: 1000 x 600 x 162 Χωρητικότητα: 1500 kg

Το 

όνομα της βρετανικής παλέτας αποδεικνύει επίσης ότι είναι πιο συνηθισμένο στο νησί. 

Μέγεθος: 1000 x 1200 Φορτίο: 1500 kg

Τρέχουσα: η παλέτα μπορεί να χαθεί

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Παλετών (EPAL) αποφάσισε πρόσφατα να τερματίσει τη συμφωνία σχετικά με την ανταλλαγή μεταξύ της EPAL και της Rail Cargo Austria AG (RCA) με ισχύ από την 1η Μαΐου 2017. Πριν από αυτό, τον Οκτώβριο του 2014, η Συμμαχία συμφώνησε με την RCA, την ομάδα εργασίας παλετών UIC, ότι οι παλέτες EPAL και οι παλέτες UIC / EUR θα μπορούσαν να ανταλλάσσονται. Τώρα, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς οι παλέτες UIC / EUR έτοιμες προς χρήση έως τα τέλη Φεβρουαρίου μπορούν να συνεχίσουν να ανταλλάσσονται μέχρι το τέλος της μεταβατικής περιόδου, δηλαδή στις 31 Δεκεμβρίου 2021.

 

Δημοσίευση: http://hvg.hu/  26-06 2017

ΠΗΓΗ: http://hvg.hu/brandcontent/20170622_Az_egesz_gazdasagot_mozgatja

 

 

 

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε αξία και λύσεις στους πελάτες μας!





Μας αναθέτετε το ακίνητο σας

Πολύ απλά, γρήγορα και εύκολα, απο τη φόρμα υποβολής μπορείτε να αναθέσετε στο γραφείο μας το ακίνητο σας. Εμείς θα επεξεργαστούμε την αίτηση ανάθεσης σας, την ίδια κιόλας στιγμή!
(φόρμα ανάθεσης)



Στους έμπειρους συνεργάτες μας

Το γραφείο μας διαθέτει τους καλύτερους συνεργάτες, με την μεγαλύτερη εμπειρία στο χώρο του Real Estate, έτοιμοι ανα πάσα στιγμή να υποδείξουν στους πελάτες μας το ακίνητο σας..



Γρήγορα και εύκολα διαθέσιμο

Διαθέτοντας πλέον την πληρέστερη κτηματομεσιτική εφαρμογή, χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, το ακίνητο σας θα είναι στην κορυφή των μεγαλυτέρων Real Estate Portals της αγοράς, γρήγορα και εύκολα διαθέσιμο προς όλους..

Μεσιτικό πρόγραμμα Real Status | iarts, web and art design © 2019